Gönderi

914

Takip Edilen

2203

Takipçi

644

Beğeni

5882

Galeri

393

  • 2 gün önce

Düşünsene, tam yemeğe oturacaksın kapı çalıyor, açıyorsun Mehmet Şimşek gelmiş fakir aile ziyareti yapmaya geldik fakirsiniz siz diyo

Yanıtla
  • 2 gün önce

Tamam oğlum dur şu şekerleride patlatayım geliyorum

Yanıtla
  • 3 gün önce

Dünyada gezilecek bin ton yer yaşanacak 40-50 senemiz var ama biz okumak, çalışmak,etrafımızdakileri mutlu etmekle meşgulüz.

Yanıtla
  • 4 gün önce

Yanıtla
  • 4 gün önce

öğrenciliğin bana kazandırdıkları:
-5 lirayla gün geçirme yeteneği
-kahvaltısız hayatta kalma gücü
-sınav haftası not saklayanı tespit etme
-bol bol kazık
-kaygı
-ani sinir ve yükselme
-uykusuzluk

Yanıtla
  • 5 gün önce

etişkin bir insana 5 saat uyku yetiyormuş. Ben yetişkin mi değilim? Yoksa insan mı değilim? 15 saat uyusam bile uykum geliyor.

Yanıtla
  • 6 gün önce

Çirkin doğabilirsin ya da güzel, hatta engelli bile doğabilirsin. Ama yavşak doğamazsın, yavşaklık kişisel bir seçimdir.

Yanıtla

genckafe tarafından alıntılandı

  • 6 gün önce

Vallahi bravo :)

Yanıtla

genckafe tarafından alıntılandı

  • 6 gün önce

Adanalı’nın cazla imtihanı.

Yanıtla
  • 9 gün önce

Finallere gidiyorum

Yanıtla
  • 10 gün önce

Öldürmeyen Allah üniversite okutuyor.

Yanıtla
  • 10 gün önce

7 yaşından 17 yaşına kadar sınavlarla boğduğunuz çocuklara sınavdan önce stres yapma sınav her şey değil dediğimizde pek inandırıcı olmuyor.

Yanıtla
  • 11 gün önce

maraslı birinin yanında dondurma yemek cok zor gercekten. hazır dondurma yiyorum o yediğin krem santi diyor maras dondurması yiyorum bunlar gercek maras dondurmasi degil diyor buzparmak yiyorum olum buzdan dondurma mı olur diyo

Yanıtla
  • 11 gün önce

Üniversiteye geçtikten sonra insanın canı hep üniversite sınavına hazırlanmak çekiyor

Yanıtla
  • 11 gün önce

Bazen tüm gerçekleri bir poşete doldurup balkondan döndüre döndüre fırlatmak istiyorum.

Yanıtla
  • 12 gün önce

Her okulda istiklal marşını böyle okuyan biri vardır Türkçe öğretmenleri bu tiplere bayılır.

Yanıtla
  • 12 gün önce

Bugün hiç keyfim yok, dün de yoktu, ondan önceki gün zaten yoktu. Benim okula başladığımdan beri keyfim yok.

Yanıtla
  • 13 gün önce

Mezuniyet törenine katılıp kep atan öğrencilerin %75'inin mezun olamadığı doğrudur

Yanıtla
  • 13 gün önce

Mesela ben bi keresinde 8 saat ders çalışmıştım, 8 saatin sonunda aklımda kalan tek şey 8 saat ders çalıştığımdı.

Yanıtla
  • 13 gün önce

94lü arkadaşım whatsapp profiline çocuğunun fotoğrafını koydu ve ben burda hala sınavlarla uğraşıyorum söyleceklerim bu kadar.

Yanıtla

Finkafe Mobil

2018 @Mobifin